Det gode argument
I dag ved langt de fleste virksomheder, at de sociale medier gør det muligt at være i tæt kontakt med målgruppen, kunder og potentielle købere. Virksomhederne ved også, at de nemt kan oplyse om gode tilbud, fortælle om årstidens tendenser og skabe en god og nærværende relation til deres følgere.
Men mange virksomhedsejere er også lidt skeptiske overfor, hvor aktivt de skal bruge de forskellige medier. De synes at de Facebook, Instagram og LinkedIn stjæler deres tid og at konkurrencen om visninger er stor. Deres opslag drukner i nyhedsvrimlen og de formår ikke at måle effekten af tiltagene.
Det handler om strategi
Jeg har hjulpet rigtig mange virksomheder med at finde ud af, hvorfor og hvordan de skal bruge deres tilstedeværelse på de sociale medier – og der sidder ofte en eller to personer i virksomhederne, der har ret godt styr på, hvordan man skaber kreativt og fængende indhold, der virker.
Få mest ud af jeres markedsføringsbudget
I et tæt samarbejde med dig, udarbejder jeg et skræddersyet strategiforløb med nøglepersonerne i din virksomhed, så I efterfølgende er helt rustede til at føre strategien ud på de markedsføringskanaler som vi vælger at anvende.
Under hele forløbet står jeg til rådighed med sparring, inspiration og rådgivning.