fbpx
Scroll to top
Kontakt mig
Mårsøvej 4, 4300 Holbæk
Louisa@ejbjerg.dk
Tlf. 31155855

De sociale medier

Markedsføring på de sociale medier

Drukner dine opslag i nyhedsvrimlen på de sociale medier?

Strategi

Det handler om den rigtige strategi

Al god markedsføring begynder med dybdegående strategiarbejde. Hvem er din målgruppe – og hvordan rammer vi dem mest effektivt?

Content

Medrivende indhold, der fastholder læseren og skaber værdi for dig

Med relevant indhold og fængende tekster, kan du sælge dine produkter eller ydelser.

Visuel identitet

Flotte, inspirerende billeder og videoer

Mennesker drages af smukke billeder, sjove videoer og inspirerende grafik. Det visuelle indhold spiller en af de vigtigste roller på de sociale medier. 

Annoncering

Effektiv og målrettet annoncering

De sociale medier kan med deres meget effektive annonceringsværktøjer løfte jeres brand og skaffe nye kunder. 

Jeg mener, at de sociale medier
har brug for bedre og mere værdiskabende indhold.

Det gode argument 

I dag ved langt de fleste virksomheder, at de sociale medier gør det muligt at være i tæt kontakt med målgruppen, kunder og potentielle købere. Virksomhederne ved også, at de nemt kan oplyse om gode tilbud, fortælle om årstidens tendenser og skabe en god og nærværende relation til deres følgere.

Men mange virksomhedsejere er også lidt skeptiske overfor, hvor aktivt de skal bruge de forskellige medier. De synes at de Facebook, Instagram og LinkedIn stjæler deres tid og at konkurrencen om visninger er stor. Deres opslag drukner i nyhedsvrimlen og de formår ikke at måle effekten af tiltagene.

Det handler om strategi

Jeg har hjulpet rigtig mange virksomheder med at finde ud af, hvorfor og hvordan de skal bruge deres tilstedeværelse på de sociale medier – og der sidder ofte en eller to personer i virksomhederne, der har ret godt styr på, hvordan man skaber kreativt og fængende indhold, der virker.

Få mest ud af jeres markedsføringsbudget

I et tæt samarbejde med dig, udarbejder jeg et skræddersyet strategiforløb med nøglepersonerne i din virksomhed, så I efterfølgende er helt rustede til at føre strategien ud på de markedsføringskanaler som vi vælger at anvende.

Under hele forløbet står jeg til rådighed med sparring, inspiration og rådgivning.

Sådan arbejder jeg med SoMe markedsføring

Målgruppe & strategi

Først og fremmest udarbejder jeg en specifik kampagnestrategi eller social media strategi i tæt samarbejde med jer. Det er vigtigt at vi definerer hvilke mål I ønsker at opnå med markedsføringen.

De tekniske elementer

Vi kommer bedst fra start med jeres mål for SoMe annonceringen ved at have styr på alle de tekniske elementer såsom tracking, mål og pixel. Derfor begynder jeg altid med en teknisk analyse af jeres eksisterende setup, business manager og annoncekonto. 

Identitet, tone, content

Når ovenstående er fastslået, er det på tide, at finde jeres egen stemme på de sociale medier. Det gælder både rent tekstmæssigt - hvordan i agerer og hvilken visuel og indholdsmæssig identitet i får mest udbytte af. 

Fra start til succes

Skal jeg hjælpe dig med at få succes på de sociale medier?

Størstedelen af alle danskere har en aktiv profil på Facebook, Instagram eller LinkedIn. De sociale medier har nogle helt unikke målretnings -og segmenteringsmuligheder, der giver os mulighed for at skabe relevante og yderst effektive annoncer.