fbpx

Kurset er for dig som:

Du vil gerne bruge de sociale medier til at sælge dit produkt eller ydelse, skabe opmærksomhed omkring dit brand eller inspirere din målgruppe og potentielle kunder. 

Du vil gerne bruge de sociale medier som en del af dit marketingmix, men er i tvivl hvordan – og hvilke du skal anvende.

Du bruger de sociale medier i din markedsføring, men vil gerne lære, hvordan man annoncere og bruger medierne mere professionelt – og opnår bedre resulater til billigere penge.

Et kursus i de sociale medier for virksomheder

De spørgsmål jeg får allermest på mine møder handler om de sociale medier for firmaer. De fleste ved godt at der er et stort potentiale uanset branche, vildt detaljerede målretninger og billige eksponeringer – hvis man bruger det rigtigt.

Og jo, der er mange forskellige måder at bruge de sociale medier på, men en ting er klart – med den rette strategi, får du bare en større effekt af dine tiltag. Dertil kommer så de mange forskellige værktøjer som vi som virksomhed har adgang til og de data som vi kan i indsamle og bruge til at udvikle, lære om og skabe gode og langsigtede strategier – der virker!

Alt det du bør vide 

Derfor har jeg stablet et kursus på benene. Fordi det giver mening for dig at lære om alle processerne og mulighederne ved at bruge de sociale medier.

Kurset strækker sig over 2 dage, hvor vi arbejder intenst og hands on på din virksomhedsside.

Jeg deler ud med al min viden og erfaring og de skjulte, men betydelige faktorer, der medvirker til om de sociale medier skaber resultater for dig og din virksomhed.

Prisen inkluderer:

2 dages intens kursus i tidsrummet fra 8.30-14.30, hvor vi arbejder hands on på dine sociale medier.

Fuld forplejning på kursusdage – kaffe, the, frugt, frokost og lidt sødt til eftermiddagskaffen. 

Hemmelig Facebookgruppe, hvor man kan sparre, vidensdele og netværke med øvrige deltagere både før og efter kursets afvikling.

Din pris: 3499,- ex. moms

Reservér din plads

For at få mest udbytte af undervisningen, er der kun et begrænset antal pladser pr. hold.